Zboží, které je uváděno „skladem“, je předáno přepravci ve většině případů do dvou pracovních dnů. Pokud provozovatel nemůže předat zásilku ve stanovené lhůtě, informuje o tom zákazníka. Při provádění objednávky se zákazník může rozhodnout pro jeden z následujících způsobů dodání zboží:
Dobírka; přepravce Česká pošta. (zákazník hradí zboží při převzetí zásilky)
Cenný balík; přepravce Česká pošta. Provozovatel předá zboží k přepravě, až po připsání požadované částky na účet. (zákazník hradí předem na účet provozovatele)
Upozornění; provozovatel nenese zodpovědnost za poškození vzniklá přepravou. Zásilku si při převzetí řádně zkontrolujte, poškozenou nepřebírejte. Zásilka je ze strany provozovatele pojištěna a případné poškození hradí přepravce.
Při objednávce většího množství stejného druhu zboží, nebo více položek, může dojít k rozdělení zásilky. V těchto případech je zákazník předem vyzván přejeli si zásilku takto rozdělit. Přepravné je účtováno pouze jednou a to při první zásilce.
Žádné zboží
Poštovné
0 Kč
Celkem
0 Kč
No new products at this time